Thursday 19 July 2012

Assalamualaikum Dan Selamat pagi..
(=^_^=)
Maaf la..dh lma saya xupdate blog ni..
agak busy dgn pembelajaran di klas n pemikiran psai tempat nk L.I..
=_='
tp yang terbaru saya ada belajar tentang AutoCAD...
bru semalam ja kowt belajaq..(kata org Kedah la katakan..) :-P
msa pembelajaran saya di KISMEC ( Kedah Industrial Skills And Management Development Centre), banyak yang telah saya belajar n dapat..
tambah2 traineer IT lak kn Sporting2...
*_^
Lupa lak nk cita yang saya ni amik kos Rangkaian Komputer ( Juruteknik Rangkaian Komputer ).
Kos ni saya belajaq banyak benda seperti :
  • Basic configuration for Router
  • Wiring and Network Cabling
  • PC Setup and Maintainance
  • Network design structure
  • Basic Fiber
  • dan mcm2 lg la... 
  • tp yg terbaru AutoCAD ar...
Actually saya xberapa nak arif psai AutoCad ni..Basic2 2 boleh la..
klo la ada org y memang terer bab AutoCAD ni sudi ajar saya memang terbaik la..

bagai mengantuk disorongkan bantai la katakan..
>..<
Saya nk cita banyak lg psai Rangkaian ni..tp FullStop jap kt cni sebab ada klas..t leh smbung len kn..??
hihihihihi...
kay la..Bubbye...

2 comments: